دومین همایش سراسری مدیران فروش برگزار شد

IMG_20240226_144203s120

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، همزمان با عید میلاد حضرت صاحب الزمان(عج)، دومین همایش سراسری مدیران فروش شرکت با حضور مدیران و خزانه داران و سرپرستان شعب و نمایندگی‌های بهنوش در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

در این مراسم که از ۹ صبح تا ساعت ۱۸ ادامه داشت، پنل‌های مختلفی برگزار شد؛ ارتباطات و برندینگ، بررسی عملکرد فروش، بررسی عملکرد خزانه‌داران، ارزیابی تطابق انبارها با معیارهای سازمان غذا دارو و مدل ارزیابی و نمره‌دهی به شعب و نمایندگی‌ها بخشی از پنل‌های ارائه شده در این همایش بود‌.

مهندس داوری مدیرعامل شرکت در ادامه همایش سخنرانی کرد و تاکید کرد: در همایش قبل که خرداد ماه برگزار شد وعده برگزاری مجدد این دورهمی را تا پایان سال داده بودم و خوشحالم که دوباره اینجا جمع شده‌ایم تا سیاست‌های فروش ۱۴۰۳ را با هم مرور کنیم.

وی افزود: اینجا صحبت از شراکت تجاری می‌شود، باید همه بدانیم که در این شراکت، مسئولیت تک تک ما بسیار مهم است و باید نسبت به مسئولیت‌هایمان پاسخگو باشیم.

داوری ادامه داد: امروز مهم‌ترین وظیفه شعب و نمایندگی‌ها، برگرداندن نقدینگی حاصل از فروش به شرکت است. رسوب نقدینگی در شعب و نمایندگی‌ها قابل قبول نیست. نمی‌شود شرکت در تامین مواد اولیه خریدهایش را نقد انجام دهد اما در بازگشت پول خود با تاخیر مواجه شود. مدیرعامل شرکت در پایان تصریح کرد: ما به این گردهمایی‌ها برای وحدت بیشتر نیاز داریم. دوره جدید فروش بهنوش چابک‌تر از قبل با چارتی منعطف به کمک شبکه فروش خواهد آمد تا همه کارکنان و ذینفعان از فروش خوب و پر برکت بهره‌مند شوند. آقایان زنگنه، برقراری و سلیمانی از معاونان و مدیران هلدینگ صنایع غذایی سینا نیز از مهمانان این مراسم بودند.

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

همزمان با روز کار و کارگر؛ بازدید مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی سینا از بهنوش ایران

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، دکتر مهدی صولی مدیر عامل شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا با هیئت همراه متشکل از معاونین و مدیران هلدینگ و مهندس میرباقری مدیر عامل بهنوش ایران به مناسبت روز کار و کارگر از خط تولید کارخانه مرکزی

ادامه مطلب »

آغاز مذاکره با الجزایر جهت همکاری مشترک

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، آقای بن‌علی زکریا از کشور الجزایر به منظور سرمایه گذاری مشترک در صنعت نوشیدنی از شرکت بهنوش بازدید کردند.طی مذاکرات انجام شده بین مهندس میر باقری مدیرعامل بهنوش و آقای زکریا بر همکاری مشترک جهت توسعه بازار و تولید

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا