دومین همایش سراسری مدیران فروش برگزار شد

IMG_20240226_144203s120

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، همزمان با عید میلاد حضرت صاحب الزمان(عج)، دومین همایش سراسری مدیران فروش شرکت با حضور مدیران و خزانه داران و سرپرستان شعب و نمایندگی‌های بهنوش در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

در این مراسم که از ۹ صبح تا ساعت ۱۸ ادامه داشت، پنل‌های مختلفی برگزار شد؛ ارتباطات و برندینگ، بررسی عملکرد فروش، بررسی عملکرد خزانه‌داران، ارزیابی تطابق انبارها با معیارهای سازمان غذا دارو و مدل ارزیابی و نمره‌دهی به شعب و نمایندگی‌ها بخشی از پنل‌های ارائه شده در این همایش بود‌.

مهندس داوری مدیرعامل شرکت در ادامه همایش سخنرانی کرد و تاکید کرد: در همایش قبل که خرداد ماه برگزار شد وعده برگزاری مجدد این دورهمی را تا پایان سال داده بودم و خوشحالم که دوباره اینجا جمع شده‌ایم تا سیاست‌های فروش ۱۴۰۳ را با هم مرور کنیم.

وی افزود: اینجا صحبت از شراکت تجاری می‌شود، باید همه بدانیم که در این شراکت، مسئولیت تک تک ما بسیار مهم است و باید نسبت به مسئولیت‌هایمان پاسخگو باشیم.

داوری ادامه داد: امروز مهم‌ترین وظیفه شعب و نمایندگی‌ها، برگرداندن نقدینگی حاصل از فروش به شرکت است. رسوب نقدینگی در شعب و نمایندگی‌ها قابل قبول نیست. نمی‌شود شرکت در تامین مواد اولیه خریدهایش را نقد انجام دهد اما در بازگشت پول خود با تاخیر مواجه شود. مدیرعامل شرکت در پایان تصریح کرد: ما به این گردهمایی‌ها برای وحدت بیشتر نیاز داریم. دوره جدید فروش بهنوش چابک‌تر از قبل با چارتی منعطف به کمک شبکه فروش خواهد آمد تا همه کارکنان و ذینفعان از فروش خوب و پر برکت بهره‌مند شوند. آقایان زنگنه، برقراری و سلیمانی از معاونان و مدیران هلدینگ صنایع غذایی سینا نیز از مهمانان این مراسم بودند.

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

بازدید آقای زنگنه از کارخانه مرکزی و واحد بیلاسو بهنوش

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، روز پنجشنبه 30 فرودین ماه جاری آقای زنگنه مشاور اجرایی و سرپرست معاونت بازاریابی و سرمایه گذاری شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا به همراه آقایان سلیمانی بازرس، حیدربیگی مدیرحراست و غلامی مدیر حوزه مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی

ادامه مطلب »

مهندس میرباقری سرپرست مدیر عاملی شرکت بهنوش ایران شد

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، مراسم تکریم مدیر عامل و معارفه سرپرست مدیرعامل شرکت، ظهر امروز با حضور جناب آقای زنگنه مشاور اجرایی شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا، آقای مهندس برقراری معاون بازاریابی و سرمایه گذاری، خانم سلکی معاون توسعه مدیریت و

ادامه مطلب »

مزایده اقلام مازاد کارخانه ستاره

به گزارش روابط عمومی شرکت بهنوش ایران، این شرکت در نظر دارد اقلام مازاد کارخانه واحد ستاره  خود را به شرح جدول زیر از طریق مزایده بفروش برساند.متقاضیان می توانند پیشنهادات خود راپس از اخذ فرم مربوطه از واحد بازرگانی کارخانه مرکزی تا پایان وقت اداری

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا