گاردین:یک تغییر فرهنگی سریع در انگلیس؛ عطش برای نوشیدنی‌های غیر الکلی

BEER 14020415

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، گاردین یکی از رسانه‌های شناخته شده انگلیسی است. این رسانه در گزارش ٢ روز قبل خود وضعیت اقبال مشتریان به نوشیدنی‌های غیر الکلی را به بهانه گرمای تابستان بررسی کرد. گزارش جدید رسانه انگلیسی از رشد شدید فروش نوشیدنی‌های غیر الکلی در انگلیس خبر می‌دهد. گاردین گزارشش را با این تیتر منتشر کرد: «افزایش فروش آبجوی بدون الکل با عطش مشتریان برای نوشیدنی‌های سلامت محور».

گاردین در گزارش خود نوشت: نیمی از جمعیت بزرگسال انگلیسی در سال ٢٠٢٢ یک محصول بدون الکل یا کم الکل خریداری کردند. حالا عرضه محصولات بدون الکل توسط نشان‌های تجاری اصیل و معتبر باعث افزایش تقاضای مردم هم شده است. فروش آبجوی بدون الکل و کم الکل در تابستان افزایش یافته و آبجوسازان تولید را برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد مشتری افزایش می‌دهند.

بزرگترین آبجوساز غیرالکلی انگلیس: تولیدم را ٣ برابر می‌کنم

در این گزارش آمده است: بسیاری از افراد مخصوصا نسل جدید و نسل Z دنبال یک زندگی سالمند به همین دلیل آنها تشنه آبجوی غیر الکلی شده‌اند. شرکت آبجو سازی تسکو اعلام کرده فروش آبجوی بدون الکل و کم الکلش در ماه جاری نسبت به ابتدای سال ٢٥ درصد رشد داشته است. گینس هم اعلام کرد که تولید برند بدون الکل خود را در کارخانه آبجوسازی خود در دوبلین در پاسخ به افزایش ذائقه مصرف کنندگان برای نوشیدنی های غیرالکلی تقریباً سه برابر خواهد کرد. گینس صفر درصد در سال ٢٠٢١ راه اندازی شد و گفته می‌شود که پرفروش‌ترین آبجو غیر الکلی در قالب چهار بسته‌بندی در انگلیس است.

رشد ٢٣ درصدی فروش آبجوی بدون الکل در کافه‌های انگلیس

گاردین نوشت: بر اساس گزارش انجمن آبجوی انگلیس، فروش آبجوی کم الکل و بدون الکل در کافه‌ها نسبت به سال گذشته ٢٣ درصد افزایش یافته است. همچنین این آمار در مقایسه با سال ٢٠١٩ یعنی درست قبل از همه گیری کرونا بیش از دو برابر شده است. برند بدون الکل Lucky Saint خبر داده است که در سال گذشته شاهد رشد ١٨٠ درصدی حجم فروشش بوده است. اکنون تعداد زیادی از برندهای آبجو وارد تولید نوشیدنی کم الکل و بدون الکل شده‌اند.

دیگر کسی برای ننوشیدن الکل عذرخواهی نمی‌کند!/ یک تغییر فرهنگی سریع در جریان است

در گزارش این رسانه انگلیسی آمده است: بنیانگذار لوک بواس  معتقد است: «این ایده که باید برای ننوشیدن الکل عذرخواهی کنید در حال محو شدن است. ما شاهد یک تغییر فرهنگی سریع در نگرش نسبت به الکل هستیم. با ظهور نوشیدنی‌های بدون الکل با طعم عالی و تمایل به داشتن سبک زندگی سالم‌تر، افراد بیشتری نسبت به همیشه مصرف الکل خود را تعدیل می‌کنند». اکنون تعداد زیادی از برندهای آبجو وارد تولید نوشیدنی کم الکل و بدون الکل شده‌اند.

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

بازدید آقای زنگنه از کارخانه مرکزی و واحد بیلاسو بهنوش

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، روز پنجشنبه 30 فرودین ماه جاری آقای زنگنه مشاور اجرایی و سرپرست معاونت بازاریابی و سرمایه گذاری شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا به همراه آقایان سلیمانی بازرس، حیدربیگی مدیرحراست و غلامی مدیر حوزه مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی

ادامه مطلب »

مهندس میرباقری سرپرست مدیر عاملی شرکت بهنوش ایران شد

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، مراسم تکریم مدیر عامل و معارفه سرپرست مدیرعامل شرکت، ظهر امروز با حضور جناب آقای زنگنه مشاور اجرایی شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا، آقای مهندس برقراری معاون بازاریابی و سرمایه گذاری، خانم سلکی معاون توسعه مدیریت و

ادامه مطلب »

مزایده اقلام مازاد کارخانه ستاره

به گزارش روابط عمومی شرکت بهنوش ایران، این شرکت در نظر دارد اقلام مازاد کارخانه واحد ستاره  خود را به شرح جدول زیر از طریق مزایده بفروش برساند.متقاضیان می توانند پیشنهادات خود راپس از اخذ فرم مربوطه از واحد بازرگانی کارخانه مرکزی تا پایان وقت اداری

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا