بازدید فعالان بازار سرمایه از کارخانه بهنوش

asasas

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، صبح امروز جمعی از فعالان بازار سرمایه با حضور در کارخانه مرکزی شرکت بهنوش ایران، از فرآیند تولید و فروش محصولات بازدید کردند.

فعالان بورس در ابتدا با مهندس برقراری مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره، مهندس تکسیبی عضو هیئت مدیره، مهندس علوی معاون تولید و مهندس احمدی معاون مالی اداری شرکت دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار 2 ساعته محورهای متعددی مانند ارزش برند بهنوش، سودآوری شرکت، چگونگی تامین مواد اولیه، میزان تاثیر تحولات ارزی بر صنعت نوشیدنی، بازار صادرات نوشیدنی، پیش‌بینی‌ها از آینده این صنعت و … مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فعالان بازار سرمایه در ادامه از تمام خطوط کارخانه مرکزی بازدید کردند و از نزدیک در جریان شیوه فرآوری و تولید محصولات قرار گرفتند.

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

همزمان با روز کار و کارگر؛ بازدید مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی سینا از بهنوش ایران

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، دکتر مهدی صولی مدیر عامل شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا با هیئت همراه متشکل از معاونین و مدیران هلدینگ و مهندس میرباقری مدیر عامل بهنوش ایران به مناسبت روز کار و کارگر از خط تولید کارخانه مرکزی

ادامه مطلب »

آغاز مذاکره با الجزایر جهت همکاری مشترک

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، آقای بن‌علی زکریا از کشور الجزایر به منظور سرمایه گذاری مشترک در صنعت نوشیدنی از شرکت بهنوش بازدید کردند.طی مذاکرات انجام شده بین مهندس میر باقری مدیرعامل بهنوش و آقای زکریا بر همکاری مشترک جهت توسعه بازار و تولید

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا