مراسم تودیع و معارفه معاونت‌های جدید شرکت بهنوش

تودیع-و-معارفه-معاونین 02

با حکم مدیر عامل شرکت بهنوش ایران؛

سرپرستان چهار معاونت این شرکت منصوب شدند.

با توجه به تغییر ساختار سازمانی شرکت بهنوش ایران، مراسم تودیع و معارفه معاونت­‌های جدید این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهنوش ایران،‌ این مراسم با حضور محمد مهدی برقراری، مدیر عامل و مدیران شرکت بهنوش ایران، 8 بهمن ماه سال جاری در سالن اجتماعات مرکزی شرکت برگزار شد.

در این مراسم، مدیرعامل شرکت بهنوش ایران در سخنانی به بیان برخی از ویژگی‌های مدیران نمونه پرداخت و تصریح کرد: مدیران موفق، جدیت در کار را همواره سرلوحه اقدامات خود قرار می‌دهند و این جدیت با صمیمت منافاتی ندارد.

ایشان، به مؤلفه‌های یک مدیر موفق اشاره کرد و گفت: سلامت،‌ تخصص،‌ مهارت و ‌انگیزه، چهار مؤلفه مهم یک مدیر توانمند است و از همه مهم‌­تر انگیزه است چرا که در صورت داشتن انگیزه، پس از مدتی تخصص و مهارت حاصل خواهد شد.

وی در جمع مدیران مجموعه شرکت بهنوش ایران، ضمن تأکید بر ضرورت توجه به اهداف شرکت خاطر نشان کرد: با توجه به چشم انداز شرکت برای پیشرفت کارها، برنامه­‌های بسیار خوبی برای رسیدن به اهداف مشخص در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بهنوش ایران با اشاره به انتصاب دو مدیر جوان به عنوان معاونان جدید این شرکت گفت: انتصاب این دو مدیر جوان نشان از توانمندی و شایستگی نیروهای جوان در مجموعه شرکت بهنوش ایران دارد. این انتصابات دقیقاً یک سال پس از حضور بنده در شرکت بهنوش ایران و با اطمینان از توانمندی جوانان با انگیزه صورت گرفته و امیدواریم با تلاش بی‌دریغ ایشان شاهد رشد و شکوفایی مدیران جوان در عرصه‌های مختلف شرکت باشیم.

مدیرعامل بهنوش ایران اظهار کرد: چارت سازمانی جدید در راستای چشم اندازهای شرکت و طبق طرح و برنامه مصوب، تدوین شده است و تغییرات ساختاری و ارتقاء پرداخت­‌های کارکنان در همین راستا صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این مدت و سال‌های قبل واحد آموزش شرکت به نوعی غیر فعال بوده، خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌های آموزشی و ارائه خدمات در این زمینه به همکاران و خانواده‌­های آن‌ها آغاز شده است و خانواده کارکنان در شرکت بهنوش ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی با تأکید بر تأثیر آموزش در افزایش تعاملات و مهارت های خانوادگی خاطر نشان کرد: امید است با وجود اینگونه فضاها گام مثبتی در افزایش مهارت و ارتقاء سطح تعاملات خانوادگی همکاران ایجاد شود.

در این مراسم حکم انتصاب مجتبی اکبری به عنوان ‌سرپرست معاونت فروش و بازاریابی؛ هاشم علوی به عنوان سرپرست معاونت تولید و دو مدیر جوان احمد احمدی در جایگاه سرپرست معاونت اداری و مالی و امیرحسین قاسمی به عنوان سرپرست معاونت بازرگانی، به ایشان تقدیم شد. همچنین از آقای شاهمرادی مدیر انفورماتیک به عنوان مدیر نمونه تقدیر به ­عمل می‌­آمد.

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

بازدید هیئت تجاری روسیه از بهنوش ایران

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، هیئت تجاری کشور روسیه متشکل از تجّار فعال در صنعت مواد غذایی و نوشیدنی با بیش از ۶۰ شرکت زیر مجموعه فعال در این حوزه با حضور در کارخانه مرکزی از فرآیند تولید محصولات بازدید کردند.در این نشست درباره

ادامه مطلب »

بازدید آقای زنگنه از کارخانه مرکزی و واحد بیلاسو بهنوش

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، روز پنجشنبه 30 فرودین ماه جاری آقای زنگنه مشاور اجرایی و سرپرست معاونت بازاریابی و سرمایه گذاری شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا به همراه آقایان سلیمانی بازرس، حیدربیگی مدیرحراست و غلامی مدیر حوزه مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی

ادامه مطلب »

مهندس میرباقری سرپرست مدیر عاملی شرکت بهنوش ایران شد

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، مراسم تکریم مدیر عامل و معارفه سرپرست مدیرعامل شرکت، ظهر امروز با حضور جناب آقای زنگنه مشاور اجرایی شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا، آقای مهندس برقراری معاون بازاریابی و سرمایه گذاری، خانم سلکی معاون توسعه مدیریت و

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا