پیام مدیر عامل

یشسشی

مفتخریم به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده ماء الشعیر در ایران با بیش از نیم قرن قدمت در تولید ماء الشعیر و نوشیدنی های طعم دار اعلام کنیم از همان ابتدا، کسب رضایت مشتری و افزایش سطح سلامت مصرف کنندگان سرلوحه کار شرکت بهنوش ایران قرار داشته و در این راستا به کمک آزمایشگاه های پیشرفته کنترل کیفی و تحقیقاتی و با نصب ماشین آلات روز دنیا و بهره گیری از کادر متخصص در این زمینه به کسب استانداردهای ملی و بین المللی از قبیل ISO9001:2015، ISO22000:2005، ISO14001:2015، ISO45001، HACCP، FDA، نشان HALAL و … نائل آمده ایم. تولید بیش از 100 محصول، حضور در 5 قاره جهان و صادرات  به بیش از 58 کشور جهان و کسب بیش از 200 گواهینامه و استاندارهای ملی و بین المللی، از کیفیت جهانی و ارتقای سطح کیفی و سلامت محصولات تولیدی شرکت بهنوش ایران حکایت دارد. 

چشم انداز شرکت بهنوش ایران، رهبری بازار نوشیدنی های حلال در منطقه است و فلسفه وجودی شرکت، عرضه نوشیدنی های  سالم، حلال و رقابتی به بازارهای داخلی و خارجی با برخورداری از منابع انسانی کوشا، متعهد و متخصص و بهره مندی از فناوری های نوین و روزآمد می باشد و ضمن توجه به محیط زیست و رعایت استانداردهای زیست محیطی، تامین انتظارات ذینفعان و ارائه بهترین نوشیدنی‌های سلامت محور با دلچسب‌ترین طعم‌ها و بالاترین کیفیت در سرلوحه فعالیت های ما قرار دارد تا به پاس 6 دهه همراهی 6 نسل از مردم عزیز ایران با شرکت بهنوش ایران، برای نشاندن لبخند رضایت بر لب های آن ها، همواره تلاش کنیم. برای رسیدن به این امر مهم، توجه به ذائقه مشتری و تنوع محصولات، قیمت مناسب و تولید محصولات سلامت محور  را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم و ویژگی هایی از جمله تولید طبیعی و بدون افزودنی، پاستوریزاسیون محصولات، استفاده از مالت (جو جوانه زده) به جای روش معمول و متداول عصاره مالت، استفاده از گیاه رازک به جای اسانس رازک، استفاده از قند میوه به جای شکر، توجه به ذائقه‌های متنوع و کیفیت دائم و …، اصالت و اقتدار برند شرکت بهنوش ایران و تفاوت محصولات این شرکت با محصولات سایر شرکت های داخلی را نشان می دهد.

برای رسیدن به چشم انداز و اهداف شرکت، خود را متعهد به حفظ ارزش های بنیادین در قبال جامعه، مشتریان، فروشندگان و پیمانکاران، کارکنان و سهامداران می دانیم و تلاش می کنیم نقش سازنده در سلامت جسمانی جامعه انسانی با استفاده از نوشیدنی های بهداشتی و سلامت محور و با رعایت مسائل زیست محیطی داشته باشیم.

ارزش های بنیادین شرکت بهنوش ایران در قبال مشتریان، رفتار منصفانه و دوستانه با مشتریان و تلاش جهت جلب رضایت آنان است. در همین راستا با تکریم و احترام به سلائق و نظرات مشتریان گرامی و با توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود در جهت تولید انواع نوشیدنی ها با بسته بندی و طعم های متنوع، گام بزرگی در راستای جلب نظر مشتریان با ذائقه های مختلف برداشته ایم و توانسته ایم با رعایت این اصل که «رضایت مشتریان با کیفیت محصول ارتباط دارد»، رضایت مشتریان، اعتماد و وفاداری آن ها به محصولات خود را بدست آوریم.

ارزش های بنیادین شرکت بهنوش ایران در قبال فروشندگان و پیمانکاران، انتخاب فروشندگان و پیمانکاران خود در شرایط آزاد و منصفانه است. ارزش های بنیادین شرکت در قبال کارکنان، رفتار مبتنی بر کرامت انسانی با کارکنان، با توجه به سلامت و ایمنی و مهیا سازی شرایط ابراز وجود و ارتقاء سازمانی و شخصیتی آنان است و در قبال سهامداران به تعامل با سهامداران بر اساس احترام متقابل و تبادل دقیق، صادقانه و شفاف اطلاعات با آنان پایبندیم و برای افزایش بازدهی دارایی ها به جهت کسب رضایت سهامداران و تعهد در پرداخت به موقع سود سهام ایشان، اهتمام ویژه داریم.

بی شک اصالت و اقتدار برند شرکت بهنوش ایران و طی این مسیر پر از موفقیت با همراهی شما مشتریان، فروشندگان و پیمانکاران، کارکنان و سهامداران گرامی میسر شده است. از تک تک شما عزیزان سپاسگزاریم.

                                                                                                                                      مـدیرعامل
                                                                                                                                     یاسـر داوری  

اشتراک گذاری:

اسکرول به بالا