مدیرکل استاندارد تهران: توجه به کیفیت، رمز موفقیت بهنوش است

سایز اصلی40 کاور خبر

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، محمودرضا طاهری مدیر کل استاندارد استان تهران همراه با رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد و کارشناسان صنایع غذایی استاندارد از کارخانه مرکزی بهنوش ایران بازدید کرد.

طاهری مدیر کل استاندارد استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان واحدهای تولیدی بر حمایت از کالای استاندارد ایرانی تاکید کرد و گفت: رمز موفقیت واحدهای تولیدی، پایبندی به قوانین مخصوصا قوانین سازمان ملی استاندارد و اهتمام به تولید محصول با کیفیت است.

وی افزود: رمز موفقیت شرکت بهنوش با تنوع ۱۲۰ فرآورده در سبد محصول، توجه به کیفیت بوده‌است. انتظار مصرف‌کننده از واحدهای با سابقه و شناخته‌شده همچون بهنوش، حداعلای کیفیت است.

مدیران واحدهای تولیدی شرکت بهنوش در جریان این بازدید گزارشی از اقدامات خود در راستای رعایت و اجرای استاندارد داخلی شرکت ارائه و تاکید کردند که استانداردهای داخلی بهنوش ایران، سخت‌گیرانه‌تر از استاندارد ملی ایران تدوین شده است.

شرکت بهنوش ایران تا کنون شش پروانه استاندارد برای انواع نوشیدنی مالت، نوشیدنی‌های میوه‌ای، نکتار و آبمیوه‌های گازدار، نوشابه‌های انرژی‌زا، نوشابه‌های گازدار، نوشیدنی عرقیات گیاهی گازدار و نوشیدنی‌های میوه‌ای بدون‌گاز از اداره‌ کل استاندارد استان تهران اخذ کرده‌است.

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

دومین همایش سراسری مدیران فروش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، همزمان با عید میلاد حضرت صاحب الزمان(عج)، دومین همایش سراسری مدیران فروش شرکت با حضور مدیران و خزانه داران و سرپرستان شعب و نمایندگی‌های بهنوش در هتل پارسیان آزادی برگزار شد. در این مراسم که از ۹ صبح تا

ادامه مطلب »

مناقصه دو مرحله ای پنج دستگاه مخزن BBT

به گزارش روابط عمومی شرکت بهنوش ایران، این شرکت در نظر دارد، پنج دستگاه مخزن BBT سه جداره با ظرفیت 30 هزار لیتر برای کارخانه واحد ستاره از طریق مناقصه عمومی با استاندارها و مشخصات اختصاصی مندرج در اسناد مناقصه خریداری کند. متقاضیان می توانند در

ادامه مطلب »

مزایده یک باب خانه مسکونی

به گزارش روابط عمومی شرکت بهنوش ایران، این شرکت در نظر دارد، یک باب خانه مسکونی را به بالاترین قیمت پیشنهادی با مشخصات اختصاصی ذیل به فروش برساند. متقاضیان می توانند در مدت 10 رو از تاریخ انتشار آگهی، جهت بازدید به نشانی گنبد کاووس،

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا