“باهم، دورهم” شعار بهنوش ایران شد

20230228_203225

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، مراسم جشن بازنشستگان شرکت و رونمایی از کتاب برند بهنوش ایران با حضور خانواده بازنشستگان، مدیرعامل و معاونان شرکت در پردیس سینمایی ایرانمال برگزار شد.

در سال ۱۴۰۱، ۳۶ نفر از همکاران بازنشسته شدند که همراه با خانواده خود در این جشن حضور داشتند.

مراسم راس ساعت ۱۸ با اکران فیلم سینمایی “در آغوش درخت” آغاز شد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر که یکماه قبل برگزار شده بود توانست دو سیمرغ بلورین “بهترین فیلم اولی” و “بهترین فیلمنامه” را کسب کند. این اولین اکران فیلم خارج از جشنواره فیلم فجر بود که مخصوص همکاران بهنوش انجام شد.

مراسم جشن پس از پایان فیلم با صحبت‌های مهدی آقاموسی طهرانی مدیر روابط عمومی بهنوش ایران ادامه پیدا کرد. او گفت: مدت‌ها منتظر چنین جمع خانوادگی بودیم و دوست داشتیم خانواده بهنوش را دورهم جمع کنیم. بهانه اصلی جشن امشب، تقدیر از بازنشستگان است اما به پاس این حضور صمیمی، برای اولین بار از کتاب برند بهنوش و شعار شرکت در دوره جدیدش رونمایی می‌شود.

وی افزود: در طول ۵ دهه گذشته تلاش موثری برای سازگار کردن برند بهنوش با زمانه انجام نشده بود. این برند متن مکتوب و مدونی از سیاست‌ها و روش‌های ارتباطی نداشت. موضوع تحول ارتباطی برند از ابتدای دهه ۹۰ در ذهن مدیران گذشته ایجاد شده بود اما محقق نشد.

طهرانی گفت: امروز از یک مسیر طی شده صحبت می‌کنم. پروژه طراحی جامع هویت بصری بهنوش با انتشار کتاب برند بهنوش و بازطراحی بسته‌بندی و لیبل همه محصولات شرکت انجام شده است. این پروژه از تابستان ۱۴۰۰ آغاز شد و در تابستان ۱۴۰۱ به پایان رسید. امروز در مرحله اجرای کتاب برند و البته پیاده سازی لیبل‌ها و بسته‌بندی‌های جدید هستیم. تاکنون محصولات مختلفی مثل سینرژی، آلوورا، موهیتو، آب، لیموناد و … با طرح جدید وارد بازار شده است. هفته گذشته نیز اولین قوطی دلستر کلاسیک با لیبل جدید تولید شد و به زودی به شبکه فروش عرضه می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت در ادامه از شعار بهنوش در دوره جدیدش سخن گفت و تاکید کرد: محصولات بهنوش بهانه‌ای برای دورهم بودن و یک لذت جمعیست. محصولات ما یک بهانه ساده برای باهم بودن، گفتگو کردن و یک لذت بی‌تکلف و شیرین است، بهانه‌ای برای آشتی و دوستی. “باهم، دورهم” شعار بهنوش در دوره جدید است که به همه ما می‌گوید هرجا آدم‌هایی دورهم هستند، جای ما آنجاست تا برایشان شیرینی خلق کنیم و از خنده و شادی‌شان لذت ببریم. “باهم، دورهم” کارکرد داخلی برای کارکنان بهنوش نیز دارد و به همه ما انگیزه حرکت و جوشش می‌دهد، همه ما “باهم، دورهم” برای شادی مردم ایران تلاش می‌کنیم.

در ادامه مهندس داوری مدیرعامل شرکت بهنوش ایران سخنرانی کرد. او ضمن خیر مقدم به مهمانان تاکید کرد: من از عنوان بازنشستگی استقبال نمی‌کنم و آن را درست نمی‌دانم. بازنشستگی نوعی رخوت و سکون را به ذهن متبادر می‌کند که هرگز در چهره پر انگیزه و مصمم شما چنین چیزی دیده نمی‌شود. ما همیشه به عنوان خانواده بهنوش باهم هستیم. به عنوان مدیرعامل شرکت از هر پیشنهادی برای تشکیل کانون بازنشستگان بهنوش حمایت می‌کنم.

وی افزود: جایگاه امروز شرکت به عنوان رهبر بازار ماءالشعیر با نشان تجاری دلستر، وابسته به تلاش تک تک شما عزیزان در این صنعت و کارخانه بوده است. بهنوش قدردان زحمات همه شماست. شما حدود ۲، ۳ دهه از عمر خود را در ارتقای نام شرکت و محصولاتش هزینه کردید و از هیچ تلاشی دریغ نداشتید.

داوری گفت: امشب به بهانه این دورهمی و حضور شما عزیزان، از کتاب برند بهنوش ایران هم رونمایی می‌شود. درباره ویژگی‌های این کتاب و البته شعار بهنوش در دوره جدیدش، توضیحات کاملی را مدیر روابط عمومی مطرح کرد. نزدیک به دو سال است که بهنوش خودش را برای یک تحول آماده می‌کند و امروز اولین خروجی‌های این تلاش را می‌بینیم. ما نیاز به یک سر و شکل جدید داشتیم، ظاهری که خالی از هویت گذشته نیست و آن را به هیچ وجه انکار نمی‌کند اما بسیار به روز است و با زبان امروز نوجوانان و جوانان و مردم نجیب ایران سازگار است.

مدیرعامل بهنوش اضافه کرد: از تغییرات بزرگ در این مسیر ، تغییر در لیبل و بسته‌بندی محصولات شرکت بوده است. لیبل‌های جدید شرکت همگی با این نگاه بازطراحی شده است. همان طور که شنیدید، بخش زیادی از نتایج بازطراحی‌ها را امروز در قفسه فروشگاه‌ها می‌بینیم. این لباس جدید و این ظاهر جدید قطعا برای شرکت سودآور هم خواهد بود و می‌تواند در مقابل رقبا، سهم بازار کسب کند.

مهندس داوری در پایان گفت: این جمع، جمعی استثنایی و محترم است. تا جایی که سراغ دارم، چنین گردهمایی خانوادگی بهنوش در این سطح سابقه نداشته است. باور دارم تکریم خانواده بهنوش ایران و زحمتکشان آن، برای شرکت هم با برکت خواهد بود. از زحمات همه شما قدردانی می‌کنم. ما “باهم، دورهم” به این جایگاه بزرگ در صنعت دست پیدا کردیم و هیچگاه یکدیگر را تنها نخواهیم گذاشت. امیدوارم که امشب، شبی به یادماندنی برای شما خانواده‌های محترم باشد.

در پایان، مراسم تقدیر از بازنشستگان با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت شامل آقایان قاسمی معاون فروش، ذبیحی معاون مالی، رستمی معاون بازرگانی، منوچهری معاون هماهنگی، مشایخی معاون تولید و شاهمرادی معاون طرح و برنامه برگزار شد. همچنین لوح یادبود این شب به یادماندنی و کتاب برند بهنوش رونمایی شد و به امضای مدیرعامل، معاونان و بازنشستگان شرکت رسید.

متن لوح یادبود به این شرح است: “شامگاه سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱، خاطره‌ای خوش با حضور خانواده بزرگ بهنوش ایران و بازنشستگان محترم شرکت در پردیس سینمایی ایرانمال رقم خورد. خانواده‌های محترم همکاران دورهم جمع شدند تا از سال‌ها تلاش خالصانه و صادقانه عزیزانشان تقدیر کنند. همچنین در این شب به یاد ماندنی برای اولین بار از شعار شرکت و کتاب برند بهنوش ایران رونمایی شد تا راهنمایی برای ساخت هویت ارتباطی و بصریِ نام و نشان پرآوازه بهنوش در دوره جدیدش باشد.

باهم، دورهم” شعار همه کسانیست که برای لذت مردم ایران و شیرینی لحظه‌های خوششان تلاش می‌کنند.

زنده باد ایران، پاینده باد بهنوش ایران.”

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

بازدید آقای زنگنه از کارخانه مرکزی و واحد بیلاسو بهنوش

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، روز پنجشنبه 30 فرودین ماه جاری آقای زنگنه مشاور اجرایی و سرپرست معاونت بازاریابی و سرمایه گذاری شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا به همراه آقایان سلیمانی بازرس، حیدربیگی مدیرحراست و غلامی مدیر حوزه مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی

ادامه مطلب »

مهندس میرباقری سرپرست مدیر عاملی شرکت بهنوش ایران شد

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، مراسم تکریم مدیر عامل و معارفه سرپرست مدیرعامل شرکت، ظهر امروز با حضور جناب آقای زنگنه مشاور اجرایی شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا، آقای مهندس برقراری معاون بازاریابی و سرمایه گذاری، خانم سلکی معاون توسعه مدیریت و

ادامه مطلب »

مزایده اقلام مازاد کارخانه ستاره

به گزارش روابط عمومی شرکت بهنوش ایران، این شرکت در نظر دارد اقلام مازاد کارخانه واحد ستاره  خود را به شرح جدول زیر از طریق مزایده بفروش برساند.متقاضیان می توانند پیشنهادات خود راپس از اخذ فرم مربوطه از واحد بازرگانی کارخانه مرکزی تا پایان وقت اداری

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا