مهندس داوری مدیرعامل بهنوش ایران شد

زززز

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت، صبح امروز با حضور دکتر شیران مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی سینا، دکتر میرافضل معاون اداری مالی شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی سینا، دکتر محمدی عضو هیئت مدیره، معاونان و مدیران شرکت بهنوش در سالن جلسات کارخانه مرکزی برگزار شد. در این جلسه از زحمات مهندس برقراری در مدت 2 سال و نیم گذشته تقدیر شد و مهندس داوری به عنوان مدیرعامل جدید بهنوش ایران منصوب شد.

مهندس برقراری در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد خود در دوران مسئولیتش ارائه کرد. او گفت: توفیقات بهنوش ایران نتیجه همراهی و همدلی کارکنان و مدیران آن است. با وجود اینکه سرمایه در گردش شرکت کاهش داشت اما رشد فروش را تجربه کردیم. فروش شرکت در سال 98 و موقع تحویل مسئولیت، 670 میلیارد تومان بود اما در سال 1400 ، رکورد 2 هزار میلیاردی فروش را برای اولین بار ثبت کردیم. سود شرکت در سال 99، 517 درصد رشد را تجربه کرد، سال گذشته هم شاهد رشد 37 درصدی سود بودیم. این عدد و رقم‌ها شاخص‌های مهم و قابل توجهیست که به معنی تلاش همه برای دستیابی به این موفقیت است.

در ادامه مهندس داوری مدیرعامل جدید شرکت، نکات خود را مطرح کرد و گفت: در شرکت بهنوش طبق گزارشی که ارائه شد، زحمات بسیاری کشیده شده است. از آقای دکتر شیران بابت اعتمادی که به من داشتند سپاسگزارم. امیدوارم با همراهی همه همکاران، عملکرد مثبتی را با نام پر آوازه دلستر ثبت کنیم.

دکتر شیران مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی سینا، سخنران پایانی مراسم بود. شیران گفت: نجابت و پاکدستی مهندس برقراری مثال زدنیست. او از یک فرهنگ جا افتاده و شخصیت شایسته بهره می‌برد. در تمام دوره مسئولیت خود اعتراضی به سیاست‌های سختگیرانه هلدینگ صنایع غذایی نداشت و بسیار همراه ما بود. اخلاق و منش و متانت مدیریتی که در او وجود دارد، برای من به عنوان یک دوست و همکار، قابل افتخار است.

شیران افزود: اعتقاد دارم با توجه به شرایط اقتصادی پیچیده و دشوار کشور، سقف مسئولیت یک مدیر باید 3 سال باشد. امروز آقایان برقراری و داوری هر کدام حدود 3 سال در شرکت‌های خود خدمت کرده‌اند و لازم است گردش مدیریتی اتفاق بیفتد. از توان و تجربه مدیریتی مهندس برقراری به عنوان عضو موظف هیئت مدیره یکی از شرکت‌های تراز اول هلدینگ استفاده خواهم کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی سینا در پایان تاکید کرد: مهندس داوری نیز مدیر توانمندیست و تجربه خوبی را با عملکرد مثبت اقتصادی در دوره مسئولیت شرکت قند اصفهان کسب کرده است. امیدوارم توفیقات او در شرکت بهنوش ایران هم ادامه‌ دار باشد.

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

مهندس میرباقری سرپرست مدیر عاملی شرکت بهنوش ایران شد

به گزارش روابط عمومی بهنوش ایران، مراسم تکریم مدیر عامل و معارفه سرپرست مدیرعامل شرکت، ظهر امروز با حضور جناب آقای زنگنه مشاور اجرایی شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا، آقای مهندس برقراری معاون بازاریابی و سرمایه گذاری، خانم سلکی معاون توسعه مدیریت و

ادامه مطلب »

مزایده اقلام مازاد کارخانه ستاره

به گزارش روابط عمومی شرکت بهنوش ایران، این شرکت در نظر دارد اقلام مازاد کارخانه واحد ستاره  خود را به شرح جدول زیر از طریق مزایده بفروش برساند.متقاضیان می توانند پیشنهادات خود راپس از اخذ فرم مربوطه از واحد بازرگانی کارخانه مرکزی تا پایان وقت اداری

ادامه مطلب »

مزایده اقلام مازاد واحد مرکزی و ستاره

به گزارش روابط عمومی شرکت بهنوش ایران، این شرکت در نظر دارد اقلام مازاد کارخانه واحد مرکزی و ستاره خود را به شرح جدول زیر از طریق مزایده بفروش برساند.متقاضیان می توانند پیشنهادات خود راپس از اخذ فرم مربوطه از واحد بازرگانی کارخانه مرکزی  تا پایان

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا